środa, 19 czerwca 2013

Ciąg dalszy dekupażu

Tym razem chciałabym pokazać doniczki, które zrobiłam w zeszłym roku. Jestem kompletnym samoukiem więc na dzień dzisiejszy jeszcze nie wychodzą mi cieniowania, ale wszystko jest przede mną jeżeli jest mi dane nauczyć się tej trudnej sztuki to prędzej czy później ............''pokorne ciele dwie matki ssie ''

a tym czasem robię przecierki oto efekt niebieska doniczka



 tu już pokusiłam się o małe cieniowanie pędzlem na sucho ,ale tylko górne krawędzie 




to na razie tyle ,lecę coś wygrzebać  z moich prac to znów coś pokaże C.D.N....................


Cytat na dziś: Paulo Coelho

''Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów.
Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz.
Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu.''

2 komentarze:

  1. Piękne, każdy kwiatek w takich będzie się ślicznie prezentował, w słonecznikowej szczególnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczki wyglądają pięknie,podobają mi się.http://erpolart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)