wtorek, 20 sierpnia 2013

Powrót do............

 Powoli wracam do normalności, trzeba jakoś poukładać to życie i cały mój świat. 
Zawsze pamiętam o jednej maksymie: Nig­dy nie za­pomi­naj naj­piękniej­szych dni twojego życia! Wra­caj do nich, ilek­roć w twoim życiu wszys­tko zaczy­na się walić. 

Więc do dzieła powspominam sobie i pokarzę wam co zrobiłam kiedyś tam: 
  
Z serii podkładki :)
Moje ulubione przecierane z dziką różą i napisami 



Podkładka filmowa dla miłośników  Audrey Hepburn



Podkładki  ze spękaniami takie trochę postarzane.






 
Dziękuję  Wam bardzo za to, że czytacie moje posty i  komentujecie te moje wywody w których zastawiam cząstkę mojej duszy . Bardzo mnie  cieszy, że  jesteście :))
Życie w dzisiejszych czasach jest trochę zagonione i zwariowane, wszyscy za czymś gonią, gdzieś się spieszą. Tu na blogu czas ma trochę inne znaczenie, żeby skomentować post koleżanki z bloga trzeba go uważnie przeczytać i wy to potraficie mimo swoich zajęć i chwała wam za to :))
Kurcze znowu się strasznie rozpisałam, ale jak już może zauważyłyście ja nie umiem krótko.

 Zostawiam was z tą myślą, którą znalazłam w internecie i strasznie mi się spodobała pa :)

Życie jest jak bu­tel­ki, które roz­wa­laliśmy o ściany. Nie można ich skleić z pow­ro­tem, ale jest jeszcze szan­sa dla każde­go z nas, że przyj­dzie ktoś, kto ułoży z nich witraże.

Pozdrawiam serdecznie i deszczowo Monika :)  

24 komentarze:

  1. Bardzo pięknie Moniko napisałaś taki życiowo smutny ten post podkładki są przecudne zwłaszcza te ostatnie dzięki że wróciłaś ja rano miałam pisać z zapytaniem jak
    się czujesz ale widzę że się nie poddajesz to bardzo dobrze ja taka nie jestem ja bardzo długo przeżywam bóle ech życie a przez nie trzeba brnąć dalej cieplutko pozdrawiam głowa do góry Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się poddać, trzeba dalej walczyć i jak to mówią od czasu do czasu lizać te otwierające się rany :)Życie toczy się dalej :)

      Usuń
  2. Podkładki śliczne;)

    Myśl superowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, życzę Ci abyś nigdy nie musiała układać takich witraży :))

      Usuń
  3. I dobrze, ze się rozpisałaś, ja lubię czytać bo to taka..rozmowa.A rozmawiać i słuchać umiem...więc gdybyś kiedyś chciała porozmawiać wiesz gdzie mnie szukać..

    Podkładki przecudne, szczególnie ta pierwsza, jakoś najbardziej przypadła mi do gustu, choć tak naprawde każda ma to coś....

    Pozdrawiam Cię serdecznie....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i dziękuję Ci za to :) A pierwsza to też moja ulubienica :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Podkładki są bardzo ładnie wykonane. Pierwsza jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne podkładki :) trudno mi zdecydować czy pierwsza czy ostatnia podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te podkładki, róże to moje faworytki :) Życzę dużo pozytywnego myślenia. Piękny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Róże to taki standard, ale gdzieś pomiędzy staram się też robić coś innego, zupełnie innego. Nie lubię powielać schematów :)
      Pozdrawiam pozytywnie Monika :)

      Usuń
  7. Sliczne podkładki. Też jestem wielbicielką róż. Dużo dobrego i oby wszystko poukładało się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię róże, a te dzikie najbardziej :)
      Z tym poukładaniem jest jak z puzzlami. Już kończysz dokładasz ostatni kawałek, a tu ktoś przeszedł i rozwalił Ci tę misterną robotę..... i musisz wszystko układać na nowo.
      Pozdrawiam Monika :)

      Usuń
  8. śliczne podkładki a pierwsza to moja faworytka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta z różyczką jest przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładki piękne, ale to credo jest niezwykle optymistyczne i myślę, że warto je zapamiętać, aby się kiedyś nie poddać, ( ja zawsze walczę!! chociaż wolałabym nie mieć takiej potrzeby:-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i walczę, tylko czasem są takie chwile, że człowiek "przytulił by się nawet do jeża" :)
      Życzę Ci abyś jak najmniej musiała walczyć :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Życie to walka - więc życzę zwycięstwa.
    Podkładki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a nikt nie powiedział, że będzie lekko :)
      Pozdrawiam Monika :)

      Usuń
  12. Piękne podkładki,subtelne i klimatyczne,róża z pismem-naj:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)