piątek, 13 września 2013

Wygrana.....

I znów mam powody do radości !  Nie ma ważniej­sze­go za­dania, jak być miłym i pełnym uro­ku. Krze­wić ra­dość, pro­mieniować szczęściem, roz­le­wać jas­ność na ciem­nych dro­gach życia... Czyż nie jest to naj­większa przysługa dla innych?
 Otóż wygra łam candy u Ani z bloga http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com
wprawdzie to tylko nagroda nr 2 ale dla mnie aż numer dwa. Dostałam piękną zakładkę do książki i malutkie kolczyki zresztą same zobaczcie, jakie śliczności.  Kto jeszcze nie był u Ani to zapraszam serdecznie piękne rzeczy tworzy.

Bardzo ci dziękuję Aniu :))

 

Zakładka do książki i śliczne kolczyki :)



To jeszcze nie koniec mojego chwalenia się dostałam też  nominacje do Liebster blog od Izabeli z bloga http://zielona-szkatulka.blogspot.com/  za którą bardzo dziękuję, zajrzyjcie do niej bo warto bardzo zdolna dziewczyna :))


A teraz pytania od Izabeli, na które odpowiem, ale wybaczcie ale nie będę nominowała dalej.

1. Jak zrodził się pomysł na pisanie bloga ?
Od jakiegoś czasu podpatrywałam inne blogi i pomyślałam możne warto spróbować i pokazać moje prace.
2. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu ?
Zaczęłam inaczej patrzeć na świat i blog zabiera mi trochę czasu, którego i tak jest mało.
3. Co robisz gdy brakuje ci pomysłów ? 
Nic na siłę wtedy po prostu odpoczywam ale pomysłów mam dużo gorzej z ich realizacją.
4.Jakiej techniki chcesz w przyszłości spróbować ?
Dużo by pisać chodzi za mną makrama i wiklina papierowa.
5. Marzenie, którego realizację od dawna odkładasz w czasie ( brak kasy, czasu, zapału ) ?
Wyjazd na Mazury.
6. Na co nigdy się nie odważysz mimo chęci zrobienia tego ?
No nie wiem chyba skok na bandżi.
7. Wieczorem po męczącym dniu najbardziej lubię...
Usiąść wygodnie w fotelu i cieszyć się, że skończył się ten męczący dzień.
8. Cel twojej najbliższej podróży ?
Myślę, że będzie to wyjazd na grzyby gdzieś w okolice Olesna, bo tam co roku jeździmy.
9. Uwielbiam zbierać ?
Mam bardzo dziwną manię lubię zbierać wszystko co jest związane z browarnictwem tj. kufle, podkładki, otwieracze, tabliczki znamionowe itp. 
10.Skąd czerpiesz swoje przydasie ?
Większość kupuję w empiku.
11. Poleć swoją ulubioną książkę :)
Paulo Coelho " Zwycięzca jest sam "
Dobrnęłam do końca. Bardzo serdecznie dziękuję za komentarze i witam nowych obserwatorów mojego bloga rozgośćcie się i czujcie jak u siebie :))

Liczy się tyl­ko ta­kie życie, w którym jest miej­sce na cier­pienie i na radość. Życzę Wam aby więcej było radości niż cierpienia., bo to nie prawda, że cierpienie uszlachetnia  :))
Pozdrawiam serdecznie Monika :)

21 komentarzy:

  1. Moniko,
    Gratuluję wygranej - piękne drobiazgi, i kolejnej nominacji :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga moniko, gratuluję pięknego Candy, wygranej, śliczną nagrodę dostalaś, aż się chce patrzeć i podziwiać:)))serdecznie gratuluje.Dziekuje rownież za odwiedziny u mnie i komentarz.Serdecznie Cię pozdrawiam. Udanego weekendu życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też wszystkiego dobrego życzę :))
      Pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  3. Oj Moniko jak ja dużo się dziś o tobie dowiedziałam ale tymi skarbami po browarach to mnie zaskoczyłaś dobrze wiedzieć jak coś będzie potrzebne do kogo się zgłosić - hihihi gratuluję wyróżnienia ale to chyba nie ostatnie - Monisiu wiesz tej zakładeczki to ci trochę zazdroszczę jest taka sliczna i ten motylek w środku wycięty zaraz tam pobiegnę z odwiedzinami a kolczyki śliczne tego ci nie zazdroszczę bo nie mam dziur w uszach brrr. życzę ci słonecznego weekendu pozrowienia ciepłe ślę i na grzyby jutro też się wybieram papapa Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymi browarami to mnie mąż zaraził i zaczęliśmy zbierać i tak jakoś się trochę tego nazbierało :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gratuluje wygranej:) super cudeńka otrzymałaś:)i gratuluje nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej!
    Raz dostałam również nie główną wygraną, tylko nagrodę pocieszenia, ale radocha i tak była... ;)
    Nomitacji także gratuluję.... Ufffffffff... Dobrze w sumie, że nie nominujesz dalej, bo już się przestraszyłam... hihi!
    Pozdrawiam cieplutko... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nominowałam, bo zabrakło mi blogów, które w ostatnim czasie nie były nominowane :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękne prezenciki. Zakładka śliczna. Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na żywo są jeszcze piękniejsze :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. witaj ,
    gratuluję wygranej ,piekne są te kolczyki :-)
    w wielu punktach Twoich odpowiedzi nadajemy na tych samych falach :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moje odpowiedzi przypadły Ci do gustu :)Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. Gratuluję wygranych śliczności:) Hobby browarnicze bardzo ciekawe, a lubisz piwo?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wypić dobre piwo w granicach rozsądku :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Gratuluje wspaniałej wygranej:) I oczywiście gratuluję też wyróżnienia :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ:)...nie myślmy o cierpieniu, bo tyle go w koło...dajmy sobie uśmiech i podajmy rękę... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję piękna wygrana :)))

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)