poniedziałek, 20 stycznia 2014

Lawenda i wygrane candy....

Na życie trze­ba pat­rzeć z dys­tansem, nicze­mu się nie dzi­wiąc, nicze­go nie potępiając. I cie­szyć się każdym dro­biaz­giem: że zak­witły kwiaty, że świeci słońce, że ład­nie wyglądam w no­wej sukience. Są jednak w śród nas ludzie, którzy na co dzień borykają się z problemami dnia codziennego, z długo trwałą chorobą kogoś bliskiego. Watro pomagać w miarę swoich sił i możliwości można oddać 1% podatku lub wykonać pracę, która będzie licytowana na fb. szczegóły znajdziecie tutaj
 Mam nadzieję, że wiele osób zechce otworzyć swoje serce i szuflady z rękodziełem. Każda nawet drobna rzecz wykonana ręcznie wesprze terapię Macieja. Przystojniak od 7 lat jest w terapii mowy. Pierwsza diagnoza opóźniony rozwój mowy, zaburzenia SI, obecna autyzm dziecięcy.




 Niedawno wygrałam candy u Oli warto zajrzeć na jej bloga bo Ola fajne rzeczy robi, a oto co dostałam od Oli. Takie śliczności w sam raz do robienia karteczek i malutki kalendarz zresztą zobaczcie same.

 Pozdrawiam serdecznie Monika:)


"Mi­mo wszys­tkich trosk i strat życie jest szczęściem. Człowiek po­winien cie­szyć się tym co ma, jak i za­pom­nieć o tym co stracił." Graham Masterton

11 komentarzy:

  1. Moniko czy to z moim komputerem się coś dzieje ?
    poza tytułem posta nic więcej nie widzę :((((

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełko:) gratuluje wygranej:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz tam zaglądnę tyle że powiem że jednak chyba się nie starzeję albo mi wzrok kochana przywróciło bo teraz widzę lawendę - piękna skrzyneczka super wygrana gratuluje ci kochana a do koleżanki nie omieszkam również zajrzeć skoro ją zachwalasz musi to być prawda buziaki wielkie ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko...gratuluję wygranegoCandy, piekne rzeczy dostalaś ale też wykonałaś....mam nadzieję, ze ona komuś pomoze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba rozumieć i w miarę swoich możliwości wspomóc. Otrzymałaś ślicze pudełko, pieknie ozdobione. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! Zapraszam Cię więc na moje rocznicowe CANDY! Może i tutaj Ci się poszczęści

    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygrana, gratuluje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna skrzynka Moniko...a serce Twoje wielkie :) serdecznie gratuluję wygranej w candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzyneczka:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygranej gratuluje,cieszyć siei dzielić to tez moja dewiza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna skrzyneczka:) Gratuluję wygranej:) Pomoc potrzebującym rozjaśnia i nasz i ich świat:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)