niedziela, 26 października 2014

Prezenty, prezenty........

Dzisiaj chcę się pochwalić, jakiś czas temu Dora ogłosiła konkurs i okazało się , że go wygrałam. Potem całkiem o tym wydarzeniu zapomniałam i jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałam wiadomość od Doroty. Paczuszka dotarła do mnie w piątek, a w środku .............takie cudo.


                           Były też słodkości i karteczka na której Dora skreśliła kilka słów.




Mojej Kasi, aż się oczy uśmiechnęły do tej serwetki i mam nadzieję, że Dorota nie będzie miała nic przeciwko i spokojnie będę mogła serwetkę podarować Kasi do jej nowej niebieskiej kuchni, którą właśnie urządza.
Jak już mowa o prezentach to jeszcze moje zaległe prezenty do Renki za wygrane candy poleciały takie drobiazgi, pokazała je u siebie więc teraz moja kolej.



Zapraszam do Tajemniczej kawiarenki więcej zdjęć u niej na blogu.

 I kolejna niespodzianka jaka powędrowała do Kwiatkosi za odgadnięcie mojej tajemnicy.

Pudełeczko i coś jeszcze ale reszta do pooglądania u Kwiatkosi. 
To tyle remanentów candy i konkurs odhaczone. Ja zaś serdecznie zapraszam do Dory Renki i Kwiatkosi, bo każda z dziewczyn piękne rzeczy tworzy.
Pozdrawiam cieplutko Monika:)
" Nachodzi  taki czas, gdy trzeba się rozliczyć.... zdać sprawę ze swoich obietnic i zapewnień. Na jednej szalce położyć obietnice a na drugiej uczynki, bilans musi wyjść na zero"

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko dotarło. Poczta się spisała. Oczywiście serwetka może być dla Kasi i cieszę się, że się tak spodobała.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki super i te dostane i te wysłane :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające prace .Powinnam zatrzymać sie przy kazdej ,ale wydaje tylko jedno zbiorowe WOW!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach Monisiu te Twoje prezenty są jak zawsze urocze:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, wspaniałe...Cieszę się, że takie piękności dostałaś. Super!!! I TE otrzymane i te, które zrobiłaś... Ściskam Cię serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No gratuluję:) to Ci się poszczęściło Kochana:) ale jak to mówią dobrego człowieka można poznać po czynach, więc nie dziwota, że to wszystko dla Ciebie:) jeszcze raz gratuluję, a cytat w sam raz na dzisiejszego posta:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) miło bo i słodko i ślicznie w kolorach niebieskich
    pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie dostawać prezenty;-) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prezenty dostałaś. Pudełeczko też śliczne.
    Fajne rozliczenie na końcu zrobiłaś. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama przyjemnośc coś otrzymać! ale i przyjemnie kogoś obdarowac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie u Ciebie z tymi drobiazgami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. te twoje małe drobiazgi Moniko są tak piękne zwłąszcza ten obrazek i skrzyneczka a i tobie gratuluje prezentów - ta serweta jest cudownie urocza - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prezenty, gratuluję fartu :), Tobie i pozostałym :))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękną serwetkę dostałaś :) raz jeszcze dziękuję za wspaniałe upominki!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)